بسته بندی لوازم منزل جهت مهاجرت یکی از نکات مهمی است که شرکت های فعال در زمینه باربری باید به آن توجه داشته باشند. شرکت پارس کالابران ساینار با بهره گیری از نیروهای متخصص، بهترین هزینه فریت بار (برای ارسال بار هوایی) امکان بسته بندی لوازم منزل جهت مهاجرت همچون (ظروف شکستنی، مبلمان، کتابخانه، تابلو، پیانو، لوازم آشپزخانه و …) را به صورت استاندارد با رعایت کردن اصول حمل و نقل بین المللی فراهم نموده است.

لازم به ذکر است بازدید جهت بسته بندی در تهران توسط کارشناسان ما بصورت کاملا رایگان انجام می گیرد. همچنین این شرکت مجهز به کارگاه نجاری، برای ساخت انواع صندوق چوبی در ابعاد مختلف ویژه مبلمان، ظروف شکستنی، آینه، شیشه، تابلو و…. را فراهم نموده است. بنابراین اگر قصد مهاجرت و استفاده از خدمات فریت مسافری را دارید، خدمات بسته بندی لوازم منزل در محل توسط متخصصین ما انجام می شود.

توجه: ضدعفونی کردن صندوق های چوبی و کانتینر در بسته بندی لوازم منزل جهت مهاجرت و فریت بار برای شما فراهم گردیده است. بعد از بسته بندی برای ارسال بار و فریت می توانید از اینجا اقدام نمایید.

نحوه بسته بندی لوازم منزل برای مهاجرت

با توجه به اینکه بسته بندی نامناسب اصلی ترین دلیل شکستن وسایل در زمان اسباب کشی است، رعایت نکات و اصول بسته بندی کمک شایانی به سالم ماندن وسایل شما در زمان حمل اثاثیه منزل می کند. خصوصا در حمل و نقل هوایی. اگرچه بسته بندی لوازم می تواند توسط شما انجام شود، اما متخصصین ما با علم به قوانین ارسال بار و همچنین اطلاع از حساسیت های کالا، هر وسیله را متناسب با آن بسته بندی می کنند.

بنابراین بهتر است به جای خسته کردن خود، در این ایام استراحت کرده و به کارهای دیگر خود رسیدگی کنید. متخصصین ما در شرکت پارس کالابران ساینار، بسته بندی لوازم منزل شما را در محل انجام می دهند.

اما اگر مایلید تا خودتان بسته بندی را انجام دهید، می توانید با رعایت توصیه ها و اصول بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی که کارشناسان با تجربه پارس کالابران ساینار برای شما اماده کرده اند مانند یک بسته بندی حرفه ای عمل نمایید. برای اطلاع از شرایط و اصول بسته بندی لوازم منزل جهت مهاجرت و یا حمل و نقل داخلی، با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.