کالای تجاری و غیر تجاری

صادرکنندگان محترم می توانند با داشتن مدارک مربوطه ، نسبت به ارسال و صادرات کالای تجاری ( اینجا کلیک کنین) و غیر تجاری (اینجا کلیک کنین )خود اقدام نمایند. جهت اطلاع از نحوه ارسال ، قیمت و هزینه ارسال و صادرات کالای تجاری و غیر تجاری با شماره 09901500678 تماس حاصل فرمایند

کالای تجاری :

به طور کلی کالاهای تجاری کالا هایی هستند که به تشخیص گمرک برای فروش، وارد یا صادر می گردد. اعم از اینکه به همان شکل یا پس از انجام عملیات تولیدی، تفکیک و بسته بندی شده به فروش برسد تجاری تلقی خواهد شد.

  • بر اساس این گزارش خریدار (وارد کننده) کالا با توجه محل های خرید و شرایط مربوطه که قبلاً از طرق مختلف پیش بینی و بررسی کرده است، اقدام به خرید می کند.
  • همچنین نحوه خرید از بازارهای خارجی و از طریق نمایشگاه های بین المللی، بروشورهای تحقیقی و اتاق بازرگانی در ایران و یا از طریق اینترنت انجام می گیرد.
  • لازم به ذکر است که خرید بخش دولتی بیشتر از طریق مناقصه و بخش عمومی بیشتر از طریق استعلام بهاء انجام می پذیرد.

روش های خرید کالابر اساس اینکو ترمز ۲۰۰۰، شامل :

  1. تحویل کالا در محل کار
  2. تحویل کالا روی عرشه کشتی
  3. تحویل کالا کنار کشتی
  4. به صورت تحویل در محل مقرر به حمل کننده
  5. قیمت کالا و کرایه تا بندر مقصد
  6. پرداخت کرایه و حمل کالا در مرز
  7. تحویل کالا در مرز
  8. تحویل کالا روی عرشه کشتی در بندر مقصد
  9. تحویل کالا روی اسکله در بندر مقصد
  10. تحویل کالا در محل مقرر در مقصد بدون ترخیص و پرداخت حقوق ورودی است.

کالای غیر تجاری :

معمولا کالا هایی که برای مصرف شخصی برای فرد می باشد که به کشور مورد نظر صادر میکند. البته این کالا ها باید طبق قوانین موجود بدون مشکل باشد . شما می توانید برای اطلاع از هزینه ها و قیمت صادرات و ارسال کالای تجاری و غیر تجاری ، همچنین سفارش خدمات با ما در تماس باشید.