ارسال بار داخلی زمینی یکی از روش های ارسال بار در فریت مسافری است. در این روش برای مقاصدی که مسافت زیادی ندارند، مناسب است. برای مثال برای ارسال بار و فریت به دیگر شهرهای ایران، می توان از روش ارسال بار زمینی استفاده کرد. شرکت پارس کالابران ساینار، امکان ارسال بار زمینی به صورت درب به درب به کلیه نقاط ایران را فراهم کرده است. بنابراین اگر قصد نقل مکان به شهر دیگری دارید، از خدمات ارسال بار داخلی پارس کالابران ساینار استفاده کنید.

این شرکت امکان ارسال بار داخلی به صورت زمینی و به صورت درب به درب به کلیه نقاط ایران را فراهم نموده است، جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و هزینه ارسال و حمل بار زمینی با شماره 44903772 تماس حاصل فرمایید. منظور از ارسال بار داخلی ، فریت و ارسال بار به صورت زمینی به مقاصد داخل کشور می باشد. البته همانطور که می دانید این شرکت امکان ارسال بار خارجی را نیز فراهم کرده است.

ارسال بار داخلی – حمل بار زمینی

همانطور که می دانید حمل و نقل بار به صورت زمینی یکی از قدیمی ترین راه های ارسال بار به سایر نقاط کشور است. البته امروز امکان ارسال بار به صورت زمینی ( فریت مسافری ) به خارج از کشور، کشور های همسایه نیز فراهم شده است. ارسال بار زمینی و فریت بار مسافری بیشتر از طریق خودروهای حمل و نقل جاده ای انجام می شود.

برای مثال:

  • وانت
  • کامیون
  • تریلی
  • ترانزیت
  • و غیره.

البته این موضوع بستگی به نوع بار شما، وزن، سایر مشخصات و مقصد شما نیز دارد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر قصد ارسال بار زمینی به سایر نقاط کشور و خارج از کشور را دارید، برای اطلاع از قیمت و هزینه ارسال بار داخلی و زمینی ، صدور بارنامه و نحوه خدمات دهی ما به این صفحه مراجعه کرده و در صورتی که سوال خاصی ذهن شما را مشغول کرده است با مشاوران ما تماس بگیرید.

انواع روش های ارسال بار داخلی زمینی

حمل و ارسال بار زمینی به روش های مختلفی انجام می شود. انتخاب روش ارسال بار به موارد مختلفی بستگی دارد. نوع بار، مقصد شما، هزینه و مواردی از این دست، ممکن است در انتخاب روش ارسال بار تاثیرگذار باشد. اما ارسال بارهای داخلی عمدتا به روش های ارسال بار زمینی با حمل و نقل جاده ای، ارسال بار زمینی با حمل و نقل ریلی (راه آهن)، ارسال بار زمینی – آبی انجام می شود.

1- حمل و نقل جاده ای برای ارسال بار

یکی از روش های ارسال بار زمینی استفاده از سیستم حمل و نقل جاده ای است. برای این منظور از وسایل نقلیه چون کامیون، تریلی و اتوبوس استفاده می شود. برای ارسال بار از این طریق از جاده های آسفالت بین شهری و روستایی استفاده می شود. مهمترین مزیت ارسال بار زمینی جاده ای، ارزان و سریع بودن آن است. نکته دیگر، انعطاف پذیری در انتخاب مسیر است که این روش را نسبت به روش های دیگر متمایز می کند.

2- ارسال بار با خطوط ریلی راه آهن

یکی دیگر از روش های ارسال بار داخلی استفاده از خطوط ریلی است. اگرچه این روش در حال حاظر چندان مرسوم نیست، اما همچنان مورد استفاده واقع می شود. اگر شرایط برای ارسال بار با قطار پیشنهاد خوبی است. زیرا میزان باری که می توان با یک واگن قطار حمل کرد، نسبت به میزان بار قابل حمل با یک کامیون بیشتر است. در نتیجه می توان میزان بار بالایی را با سرعت بالا، به مقصد ارسال کرد. مززیت دیگر حمل و نقل ریلی ارائه خدمات قابل اعتماد و گسترده به صاحبین بار است.

3- ارسال بار زمینی آبی

یکی دیگر از روش های مرسوم ارسال بار داخلی، روش ارسال بار زمینی آبی است. این روش برای ارسال بار و مسافر در مقادیر زیاد کاربرد دارد. اگر قصد نقل مکان دارید و نیاز دارید تا بارهای خود را به صورت زمینی و داخلی به مقصد ارسال کنید، با مشاورین ما در پارس کالابران ساینار در تماس باشید تا بهترین مسیر و روش برای ارسال بار داخلی با بهترین قیمت را به شما پیشنهاد کنند.