فریت و ارسال بار

فریت بار به دوسلدورف

فریت بار به دوسلدورف

دوسلدورف یکی از شهرهای آلمان است که هر سال تعداد زیادی از مهاجران و افراد مقیم این کشور به علل گوناگون فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی نیاز به برقراری تعامل با هموطنان خود در ایران دارند. فرودگاه بین المللی دوسلدورف به عنوان یک مرکز حمل و نقل هوایی مهم کمک حال ایرانیانی است که نیاز به برقراری ارتباط با کشور خود را دارند و وجود آن در شهر دوسلدورف باعث شده حجم زیادی از بار ارسالی از ایران به آلمان به صورت فریت بار به دوسلدورف صورت پذیرد.

نقش فرودگاه دوسلدورف در تسهیل کارگو به این شهر

در ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که فریت بار به دو شکل مسافری و تجاری انجام می شود. تاجرانی که قصد تجارت و فروش کالاها یا مبادله با کشورهای مختلف دارند می توانند از سرویس کارگو به دوسلدورف استفاده کنند. چنین کالاهایی را نمی توان با فریت بار مسافری جابه جا کرد و باید به صورت تجاری یا کارگو حمل و نقل شوند زیرا با در نظر گرفتن حجم بالای این اقلام باید به وسیله هواپیماهای بزرگ جابه جا شوند.

تعدادی از کالاهایی که به صورت تجاری با روش فریت بار به دوسلدورف صادر می شوند عبارت اند از: مواد غذایی مانند زعفران و خشکبار ،فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع‌ دستی.

در حال حاضر حتی میوه ها و سبزیجات که شرایط نگهداری ویژه ای نیاز دارند تا از فاسد شدن آنها جلوگیری شود هم از طریق فرودگاه ها و با امکانات بالای نگهداری در هواپیماها طی کمترین زمان به دوسلدورف می رسد تا به وسیله ارسال کارگو به دوسلدورف، تجارت موفق همچنان بین شهرهای جهان نیز فعال و برقرار بماند.

گمرک فرودگاه، ناظران حمل هوایی به دوسلدورف و ارسال کارگو به دوسلدورف

بدیهی است که هر گونه پیشرفتی همراه با کاستی است یعنی امکاناتی مثل فریت بار به دوسلدورف یا ارسال کارگو ممکن است در بخش هایی برای هر شهر و کشور ضررهایی همراه داشته باشد. البته لازم به ذکر است هر توسعه ای در جهان موجب تشکیل قوانین محکمی می شود که در گمرک های فرودگاه ها اجرا می شوند. در واقع گمرک ها فیلترهایی هستند که مراقب اند تا در روند کارگو به دوسلدورف تخلفی به زیان شهر انجام نشود.

بر اساس قوانین گمرکی حمل و نقل برخی از اقلام به صورت هوایی به دوسلدورف ممنوع هستند که اطلاع از این قوانین برای مسافران و مهاجرانی که با حمل هوایی به دوسلدورف می آیند ضروری است.

خدمات بار این مجموعه به دوسلدورف شامل موارد زیر است:

  • بسته‌بندی تخصصی بار جهت فریت بار به شهر دوسلدورف
  • حمل اضافه‌ بار مسافری به دوسلدورف
  • ارسال لوازم منزل به شهر دوسلدورف
  • فریت بار تجاری به دوسلدورف

فریت بار به دوسلدورف در مرکزی به نام فرودگاه

به دلیل حجم بالای تبادل کالا از طریق حمل هوایی، تعدادی از شرکت ها در فرودگاه متصدی حمل بار هوایی هستند. دفتر شرکت فریت بار و کارگو پارس کالابران نیز در فرودگاه امام خمینی مستقر و آماده خدمت رسانی به مسافران، مهاجران و صادرکنندگان عزیز است تا روند ارسال بار مسافری یا احتمالا ارسال کارگو به دوسلدورف با مشکلی مواجه نشود و در کوتاه‌ترین زمان و منصفانه‌ ترین قیمت بارشان به مقصد برسد.

اگر شما هم جزء مسافران، مهاجران یا صادر کنندگان به دوسلدورف هستید پیشنهاد می کنیم ارسال بار خود را به ما واگذار کنید و در اسرع وقت با خیالی راحت در دوسلدورف با سلامت کامل آن را تحویل بگیرید.

ارزان ترین روش ارسال بار به دوسلدورف چیست؟

حمل بار دریایی با کانتینر صورت می گیرد و هزینه اجاره کامل یک کانتینر برای خرده بار مقرون به صرفه نیست بنابراین حمل هوایی یا همان فریت بار سریع ترین و ارزان ترین گزینه است.

نحوه بسته بندی کالا برای ارسال بار به دوسلدورف باید چگونه باشد؟

برای اطمینان از سلامت بار بهتر است آن را با مواد استاندارد حمل هوایی بسته‌بندی نمایید، همچنین در صورتی که از جعبه چوبی استفاده می کنید طبق قوانین گمرکی باید جعبه سم پاشی شود و مدارک مربوط به سم پاشی به بارنامه الصاق گردد.

فریت بار به دوسلدورف در مقصد هم هزینه ای دارد؟

هزینه ارسال کارگو در مبدا به شکل کامل دریافت می شود اما گیرنده باید هزینه ناچیزی برای هزینه های اداری دریافت بار در مقصد به ایرلاین پرداخت کند. البته ممکن است بسته به محتوای بار خود ملزم به پرداخت هزینه های گمرکی، انبارداری، حمل داخل فرودگاه و حمل از فرودگاه تا مقصد نهایی شوید.

ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻓﺮﻭﺩگاﻩ بین‌المللی ﺷﻬﺮ دوسلدورف

فرودگاه بین المللی شهر دوسلدورف آلمان نقش اقتصادی قابل توجهی در این شهر دارد. فرودگاه دوسلدورف، در شهر دوسلدورف مرکز ایالت نوردراین-وستفالن کشور آلمان واقع شده است. این فرودگاه تقریباً در فاصله هفت کیلومتری شمال مرکزشهر دوسلدورف قرار دارد که بزرگترین و مهم ترین فرودگاه منطقه راین-رور در آلمان محسوب می شود. این منطقه بزرگترین محدوده شهری در آلمان محسوب می شود. پنجاه درصد مالکیت فرودگاه متعلق به شهر دوسلدورف است و پنجاه درصد دیگر به صورت مشترک در اختیار شرکت های تجاری مختلف قرار دارد. فرودگاه دوسلدورف در تاریخ نوزدهم آوریل سال 1927 افتتاح شده است. در تصویر زیر نمایی از این فرودگاه را مشاهده می کنید:

فریت بار به دوسلدورف

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به دوسلدورف

برای فریت بار به دوسلدورف شما باید مسافر یا تاجر باشید و در صورتی که وزن و حجم بار شما کم باشد فریت بار به دوسلدورف از خطوط هوایی مقرون به صرفه خواهد بود و برای این کار نیاز به پاسپورت و بلیط دارید. چنانچه می خواهید برای یکی از آشنایان خود بار ارسال کنید شرکت مسئولیت تمامی مراحل آن را به عهده گرفته و نیازی به ارائه این مدارک ندارید.

اگر محموله مورد نظر شما تجاری است باید فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی را برای طی مراحل تشریفات گمرکی ارائه کنید.

در زمان فریت بار به دوسلدورف حضور شما به عنوان فرستنده کالا ضرورتی ندارد، بار شما از درب منزل، دفتر و انبار توسط مجموعه پارس کالابران تحویل گرفته شده و سپس حمل زمینی آن به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انجام می گردد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن انجام می شود. اما اگر شما تمایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.

انواع خدمات جهت ارسال بار به دوسلدورف

  1. بسته بندی تخصصی به منظور فریت بار به دوسلدورف: بسته بندی اسباب منزل، بار تجاری یا اضافه بار مسافری با استفاده از بهترین مواد اولیه انجام می شود تا مورد تایید شرکت های هواپیمایی قرار بگیرد.
  2. ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به دوسلدورف
  3. دریافت بار از منزل شما و حمل به فرودگاه
  4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک
  5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار
  6. در نهایت برای صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به دوسلدوف با بهترین نرخ حمل بار در مجموعه پارس کالابران در خدمت شما عزیزان هستیم.