فریت و ارسال بار

ارسال بار در کرونا

ارسال بار در کرونا

همه روزه در رابطه با ویروس کرونا در تلویزیون، رادیو، اینترنتی و فضای مجازی مطالبی را مشاهده می‌کنید و همگی به خوبی واقف هستیم که این ویروس چقدر خطرناک است و قدرت انتقال و شیوع زیادی دارد. اگر مجبور به ارسال بار در دوران کرونا هستید لازم است موارد بسیاری را رعایت نمایید.

ضد عفونی محل جدید از اصلی ترین نکات برای ارسال بار در کرونا می باشد

سعی کنید تا خانه خود را چند روز قبل از اسباب کشی تحویل بگیرید تا فرصت و زمان کافی برای ضدعفونی نمودن همه قسمت های آن را داشته باشید. به شما پیشنهاد می نماییم که حتی اگر خانه نوساز است از این مرحله به راحتی گذر نکرده و حساسیت بالایی به خرج دهید. برای ضدعفونی کردن خانه از موادی مانند الکل و شوینده های قوی استفاده کنید. سعی کنید در این مرحله به هیچ عنوان کودکان خود را به خانه جدید نبرید.حتما ماسک و دستکش همراه خود داشته باشید. در زمان تمیز کردن خانه به هیچ عنوان از مواد غذایی استفاده نکرده و مراقب باشید که به هیچ عنوان دست های خود را به صورتتان نزنید.

نکات مهم در زمان بسته بندی اثاثیه

قطعا برای بسته بندی وسایل در جابجایی به تجهیزات بسته بندی نیاز خواهید داشت. خیلی از افراد برای این مرحله از کارتن های دست دوم که به طور مثال از سوپرمارکت محل خود دریافت می کردند، استفاده می نمودند. اما با توجه به شرایط بسیار ویژه فعلی این اقدام قطعا به هیچ عنوان صحیح نخواهد بود. چرا که احتمال آلوده بودن این جعبه ها به ویروس کرونا بسیار بالا می باشد. بهترین انتخاب برای باربری در دوران کرونا این است که به جهت بسته بندی اثاثیه تان کارتن های مخصوص اسباب کشی را خرید نمایید.حتما درب جعبه ها را محکم کنید. تا حد ممکن امکان انتقال آودگی به درون جعبه ها را به صفر رسانید.

ارائه خدمات باربری و بسته بندی اثاثیه در دوران شیوع کرونا

در صورتی که می خواهید ارسال بار در کرونا راحت، سریع و بدون ریسک را داشته باشید، به شما توصیه می کنیم از خدمات شرکت پارس کالابران ساینار استفاده کنید تا علاوه بر بهره گیری از مزایای خدمات باربری، از مشکلات و عوارضی که باربری شخصی برای شما خواهد داشت جلوگیری کنید. انتخاب باربری ایمن در حال حاضر علاوه بر تخصص و مهارت آنها در انجام باربری بدون هیچ آسیبی به لوازم، اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در ارائه خدمات باربری و بسته بندی اثاثیه باتوجه به شیوع کرونا اشاره دارد.

سخن آخر

در این دوران بعضی افراد مجبور هستن تا لوازم منزل و بار های خود را به شهر یا کشور های دیگر ارسال کنند و نگران این هستند تا ویروس کرونا در بار آنها قرار نگیرد. شرکت پارس کالابران ساینار با تیم مجرب و با داشتن لوازم بسته بندی ضدعفونی شده این نگرانی را از شما دور میکند تا یک جابه جایی مطمئن و ایمن را داشته باشید. برای ارسال بار می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه